Bardzo nam przykro, jeśli nie są Państwo zadowoleni z naszych produktów lub usług. Uprzejmie prosimy o zgłaszanie skarg do naszego działu obsługi klienta, abyśmy mogli je rozpatrzyć. Można to zrobić telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zrobimy wszystko, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
Otrzymał Pan zły towar lub zamówienie zostało dostarczone niekompletne?
IVOL stara się jak najlepiej zrealizować Państwa zamówienie. Niemniej jednak w wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że dostarczony zostanie niewłaściwy artykuł lub że zamówienie będzie niekompletne. W takim przypadku należy zawsze skontaktować się z naszym działem obsługi klienta jak najszybciej, ale nie później niż 48 godzin po otrzymaniu przesyłki. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej załatwić reklamację.
Otrzymali Państwo wadliwy lub uszkodzony towar lub złożyli Państwo reklamację dotyczącą jakości jednego z naszych produktów?
Zwykle nie możemy prawidłowo ocenić reklamacji wadliwego lub uszkodzonego produktu poprzez kontakt telefoniczny. Dlatego prosimy o zrobienie zdjęć i przesłanie ich do nas e-mailem. Zawsze należy podać numer zamówienia i ewentualnie odpowiedni numer artykułu. Wtedy będziemy mogli jak najszybciej zająć się Państwa skargą. Jeżeli otrzymali Państwo uszkodzony lub wadliwy artykuł, należy jak najszybciej zgłosić ten fakt do naszego działu obsługi klienta, jednak nie później niż 48 godzin po otrzymaniu.
IVOL
Habraken 2327
5507 TK Veldhoven
Holandia
+31 40 254 28 23
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z nami przez e-mail
Nasz dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-17.00.
Rozwiązywanie sporów online
Więcej informacji na temat rozwiązywania sporów online znajdą Państwo na stronie https://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Zawsze najpierw należy skontaktować się z nami, aby sprawdzić, czy możemy znaleźć rozwiązanie.